Yaseemiiin bende 38+1 im şuan rahmimde bıçak saplanır gibi girip çoktan sancılar var şiddetli sızlama gibi böyle bir şey mi acaba yoksa adet ağrısı benim farklı olurdu karın ağrısı gibi olurdu öyle mi oluyor acaba 😳 vajina girişimde de zonklama var ama anlamıyorum ki doğum sancısı böyle bir şey mi acaba