3bebekannesiii elip12 gelişimde gerilik oluyomuş cnm böyle bebeklerde benum doktorum sağlıklı doğacağını düşünüyorum kafani karıştırma dedi detaylı bile yaptırmadım ben kafanın karışmasını asla istemedim öylede böylede evlat benim evlâdım ondan vazgecemem
elip12 3bebekannesiii bende vazgeçmeyi düşünmüyorum ama geri kalan zaman acaba ile nasıl geçer ondan emin olamıyorum
bsrademrkn_ elip12 bana da aynisini dediler ayrica down sendromu dediler amnyosivisi alalm dediler kabul etmedim nifty test yaptrdm 3900 tl ve cok sukur hic bir sorun cikmadi bu sira heralde herkese rskli diyorlar
elip12 bsrademrkn_ benim garip bir şekilde down sendrom riski çok çok az. Geçmiş olsun en azından yaptırıp kafanız rahat devam etmişsiniz hamileliğinize sağlıkla kucağınıza alın