Hiç korkmayın benimde 4 haftalıkta görüşülmemişti bekledim 5. Haftada gördüm keseyi ona rağmen bebeği yine görememiştik 6. Haftada bebeği gördük şükür böyle şeylerde beklemek gerekiyor malesef sabırla bekleyin doktorunuzun belirlediği tarihlerde kontrole gidin inşallah görürsünüz