Kykcirem korkma canım açılsa bile bi sıkıntı olmuyor dikişlerin olduğu tarafa baskı olmasın oturma birde yan yat dikiş olmayan tarafına doğru yat. Benimde açılmıştı çünkü ben idrar yaparken yanınca farketmiştim. Hemen gittim aciline hastanenin. Merhem verdiler enfeksiyon yok demişti parmak ile bakmıyolar sadece dışarıdan dikişli bölgeye bakıyolar. İdrar yaparken yanman varmı diye sordu dikişlerde değil ama normal idrar yolu enfeksiyonunda ki gibi yanmadan bahsediyorum. Yok demiştim dikişlerde de enfeksiyon olmayınca sıkıntı olmamıştı şükür ama bakımına iki kat dikkat etmen gerekiyor demişti doktor. Açık yaranın enfeksiyon kapma ihtimali daha yüksek oluyormuş