Fatmahinn mirayveannesiii yüzyılda Sibel Mutlu normal doğum yaptım 3750 ödedik doktorumdan çok memnunum
Elifefee00 Feyza-nur hangi doktora gittiniz medar da ben soley hanıma gidicem müge hanımda hiç yer yoktu. Nasıldı doğumunuz ne kadar ödediniz acaba
minikane21 Feyza-nur medarda ücretler arttı bilginize muayene 250 tl doğum 4 bin oldu bende orda takipte idim 24.haftada sırf zam yüzünden hastane değiştim 6 aylık.hamilelikte 3 zam gördüm en sonunda bıraktım. Yüzyıla gidiyorum suan mirayveannesiii
Fatmahinn giresun Hastaneyi çok övemeyeceğim güzel değil. Çocuk doktorundan da memnun kalmadım. Ama doğum doktorum ve ebeler hemşireler çok ilgili işlerinde iyiler