ilaydayenice Cok yediysen, çok aciysa yapar normaldir. Babam yapmıştı geçen hafta acıydı biraz bide ben ekstra acı sos koydum sabaha ishal olmuştum hemde öyle böyle değil 😂 korkmaniza gerek olduğunu sanmıyorum. Sikmayin böyle şeylere canınızı. Biseyden korkup şüphe ettiğinizde hastaneye olmasa bile sağlık ocağına gidin ebe hemsirenize yada doktorunuza danışın. Ben soruyorum ebe hemşireme sağ olsun o da çok anlayışlı bunu mu sordun demiyo 😁