Babydream Merhaba kızlar nasılsınız, bugün kontorulüm vardı 5+3 haftalık hamileyim https://imgyukle.com/i/k5sgfh Bu fotoğraf geçen çarşamba https://imgyukle.com/i/k5ssB8 Buda bugünki Doktorum iki katına çıkmamış kese gibi bir cümle kullandı. Kesenin 1 haftada iki katına mı çıkması gerekiyor. Yolk denilen şey gözüküyor mu sizce Ne bileyim anlayamadım acaba boş gebelik olabilir mi? Size danışmak istedim başına böyle bişey gelen var mı
Busra2013 Babydream kese hakında fıkrım yok ama benım 5 haftalıken tek kese gozuktu 8 haftads kalp atısı duydum sızde bekleyın
miranbeyinmothersi Babydream ben 5+3 ultrasonda öğrendim o tarihten iki önce 2999 kan tahlilimçıktı. Minicik bir kese göründü doktor kalbi küçük dinlemeyelim demişti bana kalbi var kese gğzel dedi 9 hafta gel dedi gittim çok şükür dünledim 22+1 inan bilgim yok
Sinemmmmm58 Babydream betanin cikmasi gerekiyor ama gec dollenme de olabilir benim kesede 5. Haftada gozuktu ama kalp atisi yoktu mesela 7. Haftada kalp atisi gozuktu ama kese var gibi duruyo tam anlayamadim ama baska bi doktora da gorus istersen
Iraz Babydream Canim daha çok yeni hani beta çıkmamis olsa anlarım da kese zaten 5 haftalık iken gözükür 7-8 de bebeğin kalp atışı duyulur doktoru değiştirin naçizane fikrim
Babydream Sinemmmmm58 haftayada tekrardan çağırdı doktor ama ben başka doktora gitmeyi düşünüyorum haftaya belki kalp atışını duyarım inşallah
Babydream Iraz ilk attığım fotoğrafta kese çok küçük belli belirsiz ama bugün doktorum kese iki katına çıkmamış falan deyince bi şaşırdım
miranbeyinmothersi Babydream bende aynı zamanda gitmiştim ve banada yapmadı erken dedi 9 haftada dinledim
Sinemmmmm58 Babydream insallah canim tek doktora bagli kalmayi uygun bulmuyorm en ufak bi sıkıntı ciktiginda baska doktorlarlada gorus ❤ simdi bende hastanemi degistirdim bakalim orasi ne diyecek
Babydream Sinemmmmm58 sen kaç haftalıksın canım☺️ Bende bidahki haftaya başka doktorla devam edicem bakalım inşallah orda da kalp atışınu duyarım 🙏🏻🙏🏻