Fhatice bende ilk gebeliğimde yaşadım ve şuan tedbir aldık kan sulandırıcı kullanıyorum baştan beri ve düzenli tansiyon ölçümü yapıyorum doğal olarak diyet yapıyorum tuzlu şeylerden uzak duruyorum aşırı şeker tüketmiyorum bol su ve yürüyüş iyi geliyo yapabilirseniz kendinzi strese sokmayın en önemlisi de ilk bebeğim 39 haftalık 2700 doğum yapmıştım belki tansiyon önce başlamıştı ama anlaşılmadı o yüzden kilo almadı bunları bilmiyorum ama çok şükür bir sıkıntı yaşamadık inşallah sizde yaşamazsınız. Tansiyon yüksekliğinden dolayı sezeryan olmak zorunda kaldım sadece tansiyonum çok fazla yükselmesine rağmen bebeğimde bende gayet sağlıklıydık çok şükür bol bol dua edin sizde içine beni de katın Rabbim sizede şifa versin sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallh 🤲🏻