36+4 haftalığım şuan. Bugün doktora gittim 35 haftalık gözüktü doktor bi hafta geriden geliyor dedi kilosu da 2300 gr çıktı bu kötü bişey mi? Biraz zayıf olduğunu söyledi nasıl kilo aldırırım bilmiyorum bide geriden geliyor olması beni korkuttu erken doğuma falan sebep olur mu geriden geliyor olması?