Seross10 Hanımlar idrarda biraz enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi doktor ama kendi doktorum yoktu başkasına muayene oldum. Enfeksiyon elbet daha tehlikeli ama ilaç kullanırken de tedirgin oluyorum.. İnfex isimli antibiyotiği kullanan var mı acaba..
Sogancik Seross10 Benim 8-10 bazında çıktı lokasit. Ama herhangi bir ilaç vermedi. O yüzden dediğin ilacı bilmiyorum canım. Yukarda kalsın postun.
selda03 Seross10 Seross10 enfeksiyon için infex 200mg kullandım faydasını da gördüm bende idrarda yanma ve sızlama şikayetleri de vardı. Çok geçmiş olsun
Hilal-95 Seross10 benmde aynı iltihap diyolar buna tekrarlıyor sürekli vitller saşeler daha dun saşe içtim ama antibiyotik vermediler bana kı bnmkı 43 felan daha yuksek sana göre saşe yeterlı dedi bol su iç ilacı içtiğin zaman kuzum vucudun atması gerek ilacıda
Seross10 Hilal-95 günde 3 4 lt su da içiyorum ishalden gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Az enfeksiyon dedi ama ilaç verdi ne yapsam hiç hiç bilemedim
Seross10 Kartanesi8 gebelik ilerledikçe enfeksiyon daha mı oluyor acaba çokta dikkat ediyordum aslında
Hilal-95 Seross10 yani bilemedim kuzum belki ishalın içinde vermiş olabılır ama saşenin içinde de antibiyotik var ama bana direk olarak hiç vermediler bol su iç ama ilerlememesi için kendı doktoruna göster sonucunu bence senınkı cok yüksek değil
kubumom Geçen hafta gebelik için test yaparken benim doktorumda idrar kültürü aldı enfeksiyon için bu hafta bir şey söylemedi ben de unutmuşum ciddi bir şey olsaydı illa söylerdi değil mi ? Sizin sorunuzu görünce aklıma geldi
Seross10 selda03 bende hiç şikayet yoktu ishalden gittim bu çıktı şansıma ishal kesildi tahlil veremedim bu yüzden
Seross10 FatihBatur nerden tutsan elinde kalıyor beni antibiyotik çok tedirgin ediyor ama elden birşey de gelmiyor😔
Nesli37 Bendede mantar var fitil kullaniyorum vajina icini biraz peceteyle bastirip sldim cok kasintim oluyor bi zarari olur mu acaba bebege