Deniz59 Tansiyon yüksekliği çıktı 13 7 14 8 doktor yatış verdi takip edilsin diye tahlil sonuçlarım temiz çıktı böyle yüksek devam ederse acaba doğumamı alır
gamzosgamzos Deniz59 yaa zaten doguma az kalmis ama bu degerler ile hemen baslatmazlar dogumu canım gerci baslatsalar bile cok şükür haftası guzel saglikla kavusun inşaAllah 🙏
Deniz59 gamzosgamzos yarına kadar burdayım sanırım tansiyon yüksek çıkmaya devam ederse suniyle doğum başlatırız dedi 41 e kadar beklemeyiz dedi