Deletedmom16362 Bugün tahlil yaptırmıştım her şeyim normal çıktı fakat folat diye bir değerim yüksek çıkmış. Folik asitle ilgili bi degermis.Internette okudum biraz tehlikeli falan yaziyor. Bilgisi olan var mi?