Merhaba arkadaşlar ben 9+5 hamileyim, meme ucumda ama tam böyle köşesinde iki başlı sert bir şey çıktığını fark etmiştim gebe kalmadan önce. Hamileliğimi öğrendiğimde de sağlık ocağında aile hekimine sormuştum, siğil olabileceğini ama yine de dermatolojiye gitmemin daha iyi olacağını söyledi. Siğil olabilir diyip gitmedim fakat bu iki başlı beyaz şey geçenlerde yumuşadı, sulandı ve macun kıvamında düştü. Kaşıntı da yapıyor ve kokuyor. Tam bitti zannediyordum ki dibinden yine geldiğini gördüm. Bu ne ola ki? İlk defa böyle bir şey görüyorum.