3 gündür aşırı kaşıntıdan dolayı bugün kontrolümde doktoruma bu şikayetimi söyledim ve kan istedi.Kan değerlerimde de sonuçlar yüksek çıkınca gastroentroloji bölümüne yönlendirdi ve bu bölüm de bana 8 kasıma randevu verdi.Bu yollardan geçenler nasıl bir yol izlediler bana bilgilendirme verir misiniz?Neler yapılıyor bu süreçte??