Kbruz Selam kızlar 16+4 günlük hamileyim.Böyle tam bebişin olduğu bölgede icerde gıdıklanma gibi bir his oluyor.Bebegimi mi hissediyorum acaba gaz gibi değil ama tuhaf tarif edemiyorum :)
iremcannn1907 Kbruz bence olabilir ben 17. Haftada hissetmeye başlamadım hemde çok bariz olarak ☺️ 31, haftamdayım sen bu haftalar gör nasıl gıdıklıyor 😂😂
Kbruz iremcannn1907 ufacık bi kıpırtı bile nasil guzel 🥰 nasil bi duygudur tekmeleri düşünemiyorum çıldırmasam bari haha 😅
Kbruz Seymaben tenine ufak ufak dokunursun ya onu derinin altında dusun cok nazik bisey kıpır kıpır damar atması gibi hahaha tarif edemiyorum müthiş bi duyguymuş :)
poncikveannesii Kbruz Bende gıdıklama değilde böyle bir yerde bi sertlik yumru olyor oraya doknyorum sert bebek diye düşünüyorum 16+6😁
iremcannn1907 Kbruz hemde nasıl güzel ☺️ Derler ya görmemişin çocuğu olmuş resmen tekmelerden sonra öyle oluyorsun, bi sürü video çektim gösterip duruyorum, anlatıp duruyorum 😂