Dün doktora gittim 7+1 haftaligim ve kese olduğunu ancak bebeğin olmadigini söyledi. İkinci kez kürtaj olmak istemiyorum. Bir hafta daha bekleyelim ama çok küçük bir ihtimal ümit etmeyin dedi. Haftaya pazartesi tekrar bakacağız olmazsa kurtaj olacagim. Bu durumu yaşayan sonrasında bebeği ve kalp atışını duyan var mı?