Cyl1 Merhabaa kızlar 🙋🏻♀️ Bebeğimiz için Asil ismini beğendik. Fakat sadece Asil mi yoksa Asilhan veya Asil Han şeklinde mi olsa karar veremedik. Sizce?
eminnee Cyl1 Asil tek başına çok güzel bir isim ama illa ekleme yapacaksanız bence Asil Han daha hoş 👼