Minikmucizemm24 Doğuma annem gelecek, kayınvalidem de gelmek isteyecek , ama etraftan sürekli az kişinin olması gerektiği yönünde tavsiyeler alıyorum, ev çok kalabalık olmasın vs tek kişi olması mı iyi sizde durumlar nedir kızlar
marbling10 Minikmucizemm24 ben saymayayım istersn🤭😂 annem babam kardeşim babaannem, kayınvalidem kayınbabam ve 2 kaynım🤭😂
Syda01 Minikmucizemm24 eve Kayinvalidem gelecek de hastaneye kimse ben gelirim demedi daha ocakta dogumum ablamin iki çocuğu var gelemez annem yasli gelemez kimse de gelirim demedi bilmiyorum ne yapacaz
Esmakorkmaz Minikmucizemm24 az olması bence de iyi çünkü lohusalık haliyle çok çekemem diye düşünüyorum kimseyi. Doğuma refakatçi eşimle birlikte gireceğiz. Annem kardeşimle beraber doğumdan 1-2 hafta önce gelecek doğum sonrası da dururlar biraz sonra giderler sanırım. Zaten eşimin tarafından sadece abisigil var kimsesi yok başka o yüzden ziyaretçim de çok olmayacak. Ben ailemden farklı şehirdeyim o yüzden benim tarafımdan da gelen olmaz. Kafam rahat o nedenle
Guzelyuvam doğumda eşim olucak yanımda kızıma annem bakacak ertesi gün çıkarım diye düşünüyorum büyük kızımı da alıp eve geçeceğiz annem belki bir hafta gelir bizimle ama inanın ikinci hamilelik ve çocuk anneyi hiç korkutmuyor 😊
marbling10 Minikmucizemm24 Hayır aksine uzak oturuyoruz. 6 saat benimkiler, 4 saat de eşimin tarafı. O yüzden de tabi bebeği görmek için doğumda burada olacaklar inşallah
Syda01 Minikmucizemm24 hayırlısı bakalim o da olacak tabi ama ilk doğumum olunca insan bilmiyor ne nasıl olur diye 😔
Minikmucizemm24 marbling10 vallahi ben erkekleri istemedim , eşime de dedim baban gelmek isterse kabul etmem doğumda erkeğin ne işi var dedim🙂
Deryaiso Minikmucizemm24 ben şimdiden uyarıyorum herkesi annemle eşimden başka kimse gelmesin hastaneye görecek olanlar gelir evde görürsünüz dedim hastanede hiç kimseyi çekemem
Minikmucizemm24 Deryaiso bende senin gibi düşünüyorum hatta gelip görecek olanda ben ve bebeğim kendimizi toparladıktan sonra gelsinler diyorum en azından ayağa kalkarız bebekle alsiiriz birbirimize, sonuçta doğumda başkalarından ziyade anne ve bebeğin mutluluğu sağlığı kafa rahatlığı önemli
Annesininbitanesi1 Minikmucizemm24 konuşmuyoruz canım onlarla istemiyorumda zaten sadece gereksiz yere beni stres sinire sokuyorlar
Deryaiso Minikmucizemm24 aynen kuzum ya ben daha yeni yavrum a kavuşmuş olucam birde sezeryanın etkisi ağrısı gelecekler dedim kafam kaldırmaz kalbinizi kırarım ben kendime gelince sizi buyur ederim dedim valla bizi bize bıraksınlar azıcık dimi ama 🥰
Minikmucizemm24 Syda01 kocan dese, madem yanına birini istiyorsin, bana kalsa koçanı aliyolarsa kocan olsun her şeyi rahatlıkla dersin edersin , illa birine ihtiyaç yok disardan gerçekten az kişi daha iyi