Yasemincee 9+5 günlük bugün kontrol de karaciğer enzimlerimin yüksek olduğunu öğrendim. Tekrar kan alındı sonuç bekliyoruz. Bunun sebebi nedir ?yaşayan var mı ? Neyden kaynaklıdır ? Bilgisi olan bilgilendirebilir mi ?
diyetisyen-anne Yasemincee gebelik öncesindeki beslenme alışkanlıklarınız, sigara ve alkol tüketiminiz ve ideal kilonuzun üzerinde olmanız da etken olabilir. Her zaman gebelikle alakalı olmuyor
caganin_annesi Kullandığın demir haplarindan olabilir, yada fazla yağlı yemek yiyorsan olabilir. Bende ilk verduginde yüksek on gün sonra normal çıktı.