Merhaba anneler bu durumu yaşayan oldu mu acaba haftasonu şiddetli ağrım sancım vardı gittim acile nöbetçi doktor bir şey yapamadı nst de az sancım çıktı ama açılma yok hiç . Bir kaç gün oldu baya halsiz ve yorgunum sırtımdan karnıma doğru baskı oluyor kasılma oluyor . Kendimi iyi hissetmiyorum normalde son haftalar enerji gelir insana ama kalkıp lavaboya gitmeye takatim yok bebeğin suyu vs durumu hepsi iyi