Karahaninannesi Gönül doyrana gidip memnun olan var mı yada tecrubelerınızı paylasabılırmısınız ? Rıskli gebelik geçiriyorum yenı basladım bu doktora tavsıyelerınıze ıhtıyacım var arkadaslar
Karahaninannesi Sezinbarbaros ne güzrl çok az kalmış doğuma inşalllah doğumda güzel geçer hayırlısıyla.
Sezinbarbaros Karahaninannesi amin inşallah sağolun siz neden sordunuz gönül hanımı onamı gidiyorsunuz