-zlhzynp-
YouTube da hastane çantası gerekli gereksiz diye videolardan destek aldım. Doğum yaptıktan sonra(normal ya da sezaryen) ihtiyaçlar farklı oluyor-muş. Ama abartmamakta fayda var.
34.haftadayız, çantamız hazır
Benim için:
-1 alt üst pijama
-2 gecelik (planlı sezaryen düşünüyorum aksilik olmazsa)
-1 kalın sabahlık( kışa denk geliyor hastane koridorları soğuk olur diye peluş tercih ettim)
-depend
-1er emzirme sütyeni ve atleti (bolca yedekli gidiliyor hala sebebini anlayamadım🤭)
-2 uzun çorap (doğumdan sonra üşüme oluyormuş)
-ufak çanta (kişisel bakım tarak vs)
Bebeğim için:
-10 lu hastane çıkışı (kayınvalidem aldığından dolayı koydum yoksa 2 tane 5 li takım yapmıştım)
-1 tane alt üst takım yedek
-5 ağız bezi ve yedek eldiven şapka (çok düşüyormuş)
-alt açma , bebek bezi ve ıslak mendil (pamukta ekledim ama o telaşede başarabilirsem önceliğimiz pamukla temizlik🥲)
-biberon (sterilize ettim)
-1 müslin,1 yün ve 1 nohut battaniye
-çöp poşeti
-puset ve puset içi babynest
Fotoğraf çekimini yenidoğan yaptıracağım o yüzden hastane için ekstra bebeğim ve benim için kıyafet almadım.
Eksiklerim varsa vaktimiz varken ekleyelim 😍