Pinpirikanne Kizlar cok yakınım birisi adet olmuyorum diye gtti…tahlil sonucu prolaktin 157 ..Beta bcg 9.37 cikti bu ne dmek oluyor hamile mi yoksa prolaktin yuksekliginden mi beta yuskek cikms bilen yazarsa cok sevinirimm…endiselendik
Barlas_mom Pinpirikanne Canım prolaktin 157 çok yüksek çıkmış prolaktin yüksekliği gebeliğe engel diye biliyorum yani ben aylarca tedavi gördüm bilemiyorum tabi de 🙈 2 gün arayla test versin artışa baksın bence
annesinin_beybisi Pinpirikanne evet hamile ama cok yeni bir gebelik ultrasonda hemen birsey gorulmez beta en az 1500 falan olmalı 2 gunde bir kan versin beta hcg hormonu yükseliyor mu kontrol etsin yükseliyosa sıkıntı yok . prolaktinin yuksek cikmasiyla beta hcg hormonunun yukselmesinin bir ilgisi yok.
Pinpirikanne annesinin_beybisi aaa bnde dedim acaba prolaktin yuksek diye mi beta etkilendi yüksek cikti alakası yok dmk bunu blmiyodum
annesinin_beybisi Pinpirikanne hayır hic alakasi yok canım normalde prolaktin yüksekliği gebe kalmaya engel ama arkadaşın buna ragmen hamile kalmis artik bir sıkıntı yok sadece 2 günde bir kan testi verip kontrol etsin
Pinpirikanne Kizlar ne kadar iyisiniz hemn cvp yazmissnz Allah hepinizden razı olsun..cok teşekkür ederim 🙏🙏🙏herkesin hakkında hayırlısı olsun inşalalh
Pinpirikanne annesinin_beybisi az öncede msj atti erken gebelik testi yapmış ondada çıkmış iki cizgi canm var herhalde cidden silik gibi ama iki çizgi çıkmış
Pinpirikanne annesinin_beybisi birine sorduk prolaktin yüksekliği betayi etkileyeblr dedi ama senin cvpin bize umut oldu canm bakalm ne olacak yaa bnde cok merak ettmm
annesinin_beybisi Pinpirikanne evet canım eger adet duzensizliği varsa geç dollenme olmuş olabilir insallah kimyasal gebelik degildir bunu bilmek icin de kan testine devam etmesi şart değeri yükselmezse duzenli bir sekilde . kimyasal gebeliktir yukselirse sağlıklı gebeliktir
Sarikan93 Pinpirikanne evet canım hamile ama muhtemelen daha bir kaç günlük o yüzden beta çok düşük çıkmış gebelik testi yapsa şuan silik çizgi cikar muhtemelen bir 4 5 gün sonra 2 günde bir tekrarlarsa HCG testini değer de düzenli bir artış varsa iki katı veya iki katına yakın son adet tarihine göre de 4. 5. Haftasında da kese görmeye gider inşallah
Burcu4135 Pinpirikanne 15 gün gectiyse betanın 9 cıkması cok normal degil. 2 günde 1 kan testini tekrarlasın.
Sarikan93 Pinpirikanne olabilir canım beklesin bir kaç gün sonra testi tekrarlasın artmışsa hamileliği kesinleşmiş olur düzenli artış için de iki günde bir tekrarlarsin kan testini iki kere falan o zaman tam netleşmiş olur
annesinin_beybisi Pinpirikanne hızlıresim.com sitesinden fotoğraf yükle altta çıkan linki kopyala buraya yapıştır canim