Yusuf__eren çok normal çünkü artık bebeğiniz ağırlaştı onun da yeri daraldı ve rahminize baskı yapıyordur. Şiddetli keskin ağrılarınız olmadığı sürece ağrılar kramplar normal artık bu haftalar böyle geçiyor😊 doğum ağrısı ya da yalancı sancı olduğunu zaten anlarsın daha şiddetli oluyorlar gerçek doğum sancısı belden rahme doğru girer belki bacaklarınıza da iner o ağrı regl ağrısında olduğu gibi vajinada ağrı olur ve belirli aralıklarla gelir gider.