AyseEmre Kızlar sizin yavrularda gündüzleri akıllı geceleri kuduruk oluyormu 23 haftalgız gunduzleri tıkımız yok geceleri rahat durmuyoruz uyku yok anne dercesine tekmeler yiyorum 🤣🤣 Sizinkilerde oylemi🤣
Bahar54 AyseEmre aynen gunduz hep uyuyor gece 11 den sonra sabaha kadar tekmeliyo tabi bana da uykuyu haram ediyor 😁
Birglbiray Yok valla 7/24 mesaiye kalıyor benim ki uyuduğunu anlıyorum onda bile yok bi gerileyim yok ayağımı kaburgana sokup seni bi zıplatayım derdin de. Gece bel ağrısıdan ölüyorum sandım ama onun keyfi yerinde kımıl kımıl ne gündüz ne gece hiç durmuyor 😁
AyseEmre Birglbiray kac haftalıksın sen canımmm 😂oysaki ben gunduzleri daha hareketli olmasını istiyorum gecede uyumak😒
Birglbiray AyseEmre 36+4 valla ben de artık uyumak istiyorum 😁 ama onun bebişle alakası yok o istediği kadar oynasın içer de uykum varsa uyurum ben ama ağrılar çok fena yapıyor uyuyamıyorum sabahlıyoruz bizde birlikte napalım 😁😥 sen kaç haftalıksın
AyseEmre Birglbiray yaaa bende bebişin tekmelerine sıcrıyorum o yuzden uyutmuyor dogru duzgun 🤣 24 olcaz canım bizde ❤️
Birglbiray AyseEmre o haftaları özledim birden 😥😁 fırsat buldukça yat uyu ciddiyim bu konu da bu haftalara gelince en ufacık hareketini hissediyorsun ağrılar ayrı bi şey uyu uyuyabildiğin kadar 😁
AyseEmre Bahar54 gunduz kendileri uyuyor tabi uyanıyorlar anneler uykuya gececegi zamanda uyutmuyorlar🤣
Nazzlii Gündüz hareketli olduğumuz için genellikle bebeklere salıncak gibi gelir uyarlarmış gece de hareketsiz kaldığımız için uyanıp hareketleniyorlarmış bi dergi d e okumuştum😊