Eylulykdz Arkadaşlar sizin gittiğiniz hastanede randevu ücreti ne kadar acaba ben sordum 250 diyorlar sizde ne kadar normal mi 250 tl
Hawwa Eylulykdz bugun aradim Biri 270 biri 265 dedi sigortali haliylr Ucuz biyer buldum orasida 100 tl
lina1233 Eylulykdz Burada şehir semt ve hastane çok önemli. Fiyatlar değişiklik gösteriyor. Ben avcılarca nil hanıma gidiyorum 200 tl muayenesi.
Beyzan Eylulykdz fiyatlar Hastanesi’ne göre değişir. Ama kendisi ya da eşi sigortalı çalışan biri için aşağı yukarı 100-150 lira muayene ücreti. Tabii bu hastaneye göre de değişir her şehir’de olan oldukça pahalı hastaneler var acıbadem gibi mesela onlar diğerlerinden daha yüksek
Pakizeninmelegi Eylulykdz evet her gitmeye ucret ödüyorum sadece bi muayene gittiğinde 10 günü geçmeden tekrar gidersen ücret almiyolar bu şekilde biliyorum
lina1233 Eylulykdz Ödemeyi ilk muayene de yapıyorsunuz 15-20 gün içinde giderseniz ücretsiz oluyor fakat bu 1 ayı geçerse tekrar aynı ücreti ödüyorsunuz. Kan vb tahliller muayeneye dahil değil. Aynı hastanede farklı bir doktora görünürseniz tekrar ödeme yapma durumunuz var.
GulsahCel Bir kez ödeyince 10 gün kontrole tekrar gidebiliyorsunuz ödeme yapmadan. Ama bu ssklılar için. Normalde de öyle mi bilemiyorum. Mesela şimdi 2 haftada br muayene oluyorum birini ödüyorum diğerini 10 günü doldurmadan gidiyorum ki ücretsiz olsun
Asudeprenses Eylulykdz 205 TL ödüyoruz, ayda 1 kez Gittiğimiz için her ay ödüyoruz, ama artık 2 haftada 1 çağırdı
Feyzanne Eylulykdz amasyadaki doktorum 500₺ ankaraya taşınacağız a life hospital i aradım 135 tl dediler
Sarikan93 Eylulykdz benim Allianz tamamlayıcı sağlık sigortam var gittiğim özel hastanede geçiyor normalde 125 lira muayene ücreti ama ben sadece 15 TL katılım ücreti veriyorum muayenelerimde dizede tavsiye ederim sağlık sigortasını İstanbul’da medikal Park Türkiye hastanesi kolan vs tüm branşlarda geciyor Memorial ve acibademlerde de kanser tedavilerinde geçerli yani kadın doğum için muayeneye gittiğinizde de yararlaniyorsunuz sigortadan
ctakkk Sarikan93 gebelik olduktan sonra özel sigorta aklımıza geldi yinede sordum ama gebe kalmadan 1 yıl önce yaptırmak gerekiyormuş yoksa kadın doğum muayenesinde geçerli değil denildi. Bende bebeğim doğunca ona yaptırmak istiyorum
Sarikan93 ctakkk benim 1 sene dolmadı yararlaniyorum ama 6 ay olmuştur muhtemelen bende bebeğim için düşünüyorum