Selam herkese.
Aranızda Adenomyozis (Adenomyozis rahim iç yüzeyini kaplayan ve endometrium olarak adlandırılan dokunun rahmin kas duvarına doğru büyümesi sonucu ortaya çıkan bir sağlık sorunudur.) hastalıgı olup hamıle kalan var mı?
Rahim içi duvarda loca gibi açılmaların olması bundan kaynaklı da kontrolsuz kanamaların olması. Anlayacagımız halınıde yazayım dedım 😁