Kızlar muayene sonrası doktorm açılmama baktıktan bikaç saat sonrası sancı başladı aşırı bi agrı yok ama smdiye kdr kaslmalarm olurken böyle acı olmamıstı biraz yanma ve baskı var kasklarm agrıuo 2_3 dk da bir sancı geliyo doktoruma msj attm şiddeti artarsa düzene girerse haber ver demişti. Muayeneden kaynaklı olan bi sancı mı 2 saattir sürüyor ama bukdr sık olması şaşırtıyo dogum sancısı başta uzun süreli gelmez mi sonradan kısalmaz mı bu durumu yaşayan olduysa ve ne zamandogurduysa bilgi vereblir mi?