annesinin_beybisi Mervesude01 yerleşme , adet başlangıcı , yumurtan yeni catliyorsa catlama kanamasi (bazi kadinlarda oluyor )hepsi olabilir
Aslylmz Hamilelik oluşumundan olabilir cogu kişide yaşanıyor adet dönemi geldiğinde lekelenme yada adetten önce ihtimal varsa erken gebelik testi yapabilirsiniz yada kan verebilirsiniz
annesinin_beybisi Mervesude01 ben de 5 gün kala yapmistim çıkmadi ya suan 3 gün var geçmesini bekleyecegim
Mervesude01 annesinin_beybisi benimde 4 gün var umarım isteyen herkese nasip eder Rabbim inşallah 🤲🏻🤗sende belirti varmi
Miniktirtil annesinin_beybisi bende 5 gün kala tutamadım yaptim negatifti. Biraz sabredebilsem ne iyi olacak 🤦🏼♀️ ya da belki gerçekten yok
annesinin_beybisi Mervesude01 bende gram belirti yok bel ağrısı var ama o adette de oluyor ve yuzumde sivilceler cikmaya başladı bu adet öncesi olur bende ama yine de adet olana kadar umut var😊
Mervesude01 annesinin_beybisi bende adet sancısı var sadece kemiklerim sızlıyor başka belirti de yok canım bende 🤗
annesinin_beybisi Mervesude01 kemik ağrısı bende de var hele omuzlarim cok ağrıyor ben olmadığını düşünüyorum 5 gün kala çoğu kiside cikmis bende de olsaydi cikardi diyorum 😌
annesinin_beybisi Mervesude01 kemik ağrısı bende de var hele omuzlarim cok ağrıyor ben olmadığını düşünüyorum 5 gün kala çoğu kiside cikmis bende de olsaydi cikardi diyorum 😌
Deletedmom93284 Mervesude01 eğer yerleşme kanaması olduysa şıan testte çıkmaması normal çünkü yerleştikten sonra beta hcg salgılanıyor 3 gün sonra kan berin çıkar Allah’ın izniylw
Mervesude01 Deletedmom93284 ay inşallah canım çok teşekkür ederim turuncu şekilde geldi az sürdü ama çok afedersin peceteye silince geldi kan vericem canım inşallah 🤲🏻🤗❤️❤️
Mervesude01 annesinin_beybisi çıkar canım Allah’ın izniyle inşallah bekleyelim bakalım umarım inşallah vardır … 🤲🏻❤️