Defne74 Ve ben hala cinsiyet nedir bilmiyorum bugün dr kontrülüne gittim cinsiyeti bilmiyoruz deyince dr kendini göstermiyo ama kıza benzettim dedi çok bakmadı bile yada ugraşmadı detaylıya gidince orda söylerler ögrenirsin dedi saçmalık kızımdaykrn 16 hadata ögrenen insan şimdi 20 oldu ögrenemedim
Mimik Defne74 resmi varsa atsana😅 Benim de basima ayni sey gelmisti… doktor bakma zahmetine bile girmedi, oyle ki sadece kalp atisina kendi bakti, utrason kagidi bile vermedi kendi tahminimi bile yapamamistim… ayyyy bilirim o heyecani😆
seraygunel Bazen bebekler göstermiyor benim çevremde öğrenemeyen çok var öyle her hamilelikte ve bebekte değişir bu durum. Bende zamanında göstermemişim annem doğumda öğrenmiş kız olduğumu 🤣 Bende kızım olacağını 10. Haftada öğrendim. Fakat genelde kızlar saklıyor diyolar cinsiyeti yani kızınız olabilir. 😊
Defne74 seraygunel bi kızım var bi kızım olmasını bekliyoruz yine dr kıza benzettim dedi ama daha bişi alamadım son dk sıkıştırmak istemiyorum maglüm herşwy ateş pahası
Defne74 Mimik valla canım kagıdı bile vermedi ya ne yapacaksa iki kere gittim ama cermiyo 12 haftanın ki var oda zaten çok küçüktür anlaşılmaz 😊