Betull25 Merhaba kızlar ben bugün özel hastanede kadın doğum doktoruna muayene oldum da , ücretsiz kontrol hakkımı aynı bölümde farklı doktorda kullanabiliyor muyum yoksa aynı doktora gitme zorunluluğu var mı ? Bilginiz var mı şimdiden teşekkürler :)
Dilekcnkn Betull25 Ben bir ara acile gitmiştim başka doktor vardı kontrol hakkımı kendi doktorumda kullandım ama bunun için önceden hastahaneyi aradım onlarda olabilceğini söyledi , sizde bence hastahaneyi arayın daha iyi bilgi alırsınız😊
gmzacar Betull25 Kontrolünde aynı doktorda olması gerekiyor bizzat geçen haftalarda bu durumu yaşadım ☺️
Loveis16 Betull25 Her hastanede aynımı bilemem fakat benim gittiğim hastanede kontrol muayeneni başka doktorda kullanabiliyorsun dediğin gibi aynı bölüm olmak şartıyla :)