Nazlii__ Sağ kasığımda ağrı tepe tepe ağrıyor sol bacağıma doğru vuruyor bugün daha şiddetli ağrıyor bu tür ağrılar yaşayan oldu mu ? Sıcak su torbası koysam rahatlatma amaçlı birşey olur mu ?
Aycaaaaa Nazlii__ doktora gir mutlaka bende de oldu 11+4 deyim kanamam geldi sonraki günlerde git baktır arkadaşım kesinlikle. Sırt ustu yat ayaklarını dik
gamzosgamzos Nazlii__ 14+6 yim 12.haftadan beri siddetli agrilarım oluyor benimde ozellikle sol kasık ve belimin sol tarafina vuruyor benim kanama alanım vardı onunla ilgilimi bilemiyorum haftaya kontrol gunum inşaAllah
Deryaiso Nazlii__ koyma canım sıcak iyi olmaz ayaklarına yada diz kapaklarına ara ara koy çek çok ısı iyi değil
Nazlii__ Aycaaaaa Yakın zamanda gittim bebek sağlıklı olduğu sürece sıkıntı olmadığını söylüyorlar ama 2-3 gündür daha şiddetli ağrıyor Su torbası koysam birşey olur mu ki ? 😑
Deryaiso Nazlii__ Üşütmemeye de dikkat edin hamilelikte fark etmesekte belimizden ve ayaklarımızdan çok fazla soğuk alıyoruz
Nazlii__ Deryaiso doğru söylüyorsunuz bende ister istemez üşütüyorum belki de oda yapıyordur bundan sonra daha dikkatli olurum insan başına gelmeden anlamıyor 😑
Deryaiso Nazlii__ Öyle canım benim de çok ağrılarım oldu o haftalarda doktorum sürekli çok üşütüyorsun dikkat et demişti gündüzleri çorapla dolaşınca daha iyi oldum ağrılar geçti ama sen yine doktora bir git tahlil ver magnezyum eksikliği felan varsa önlemi de alınır geçmiş olsun kuzum 🥰🥰
Nazlii__ Deryaiso çok teşekkür ederim Bence dikkat etmiyorum kaç gündür büyük ihtimal benimki de üşütmekten havalarda soğudu bundan sonra daha dikkatli olacağım 🍀