Sonsuzsevgi54 30 lu haftalardan önce düzenli hareket beklemeyin. 30 lara girince günlük hareketlilik çok önemli o haftalarında çok dikkat et. Zaten anormal bir durum olduğunda anlarsın çünkü her bebeğin kendi hareket düzeni oluşuyor zamanla ve hepsininki de bir olmuyor. O günlük düzeninden çok anormal bir şekilde hareketsizlik sezersen de yediğinde hareket ettiği örneğin çikolata şeker vesaire şeyler ye soluna yat biraz dürt yine hareket etmezse kontrole git.