Merhaba kızlar 18 Ekim pazartesi 40+1 de güzel kızıma kavuştum 🥰 pazartesi günü kontrolüm vardı sabahtan hafif karın agrım vardı o gün doğum olacağı daha hastaneye gitmeden içime doğdu. Sabah kalktım duş aldım kahvaltı yaptım hastaneye gittim. Nstde 80 100leri gören düzensiz sancım çıktı haftam da dolsuhu için doktor bir muayene edelim dedi 3 cm açılmam varmış yatış yapıcaz dedi. Bende daha önce o süreçleri yaşadığım için hastanede kalmak istemedim eşyalarımı almak için eve gitmem gerektiğini söyleyip 10 gibi hastaneden çıktım. Eve geldim duş aldım kızımı uyuttum çay demledim annem eşim hep birlikte oturup çay içtik hazırlıgımı yaptım 😅 saat 2ye geliyordu sancılarım 10 15 dkya düştü hastaneye geçtik hemen yatışım yapıldı. Saat 3 gibi doktor geldi açılmam 4 cm olmuştu 3 4 saate doğum olur dedi gitti. Son muayeneden sonra benim sancılarım gittikçe arttı saat 4.30 gibi artık dayanamıyorum çok sık ve şiddetli gelmeye başladı derken bi anda suyum geldi anneme birilerini çağır derken ebe geldi bebek görünüyor doğum başlamış demesiyle bir anda kendimi doğum hanede buldum. Hemen doktorum hemşireler falan geldi doktorum oo sen doğumu bitirmişsin bile hadi 1 kez ıkınsan bebek bizde dedi. O anda sancılarım had safhadaydı bütün gücümle ıkındım ve ikinci ıkınışımda bebeğim kucagımdaydı 🥰 çok şükür ikinci doğum olmanında etkisiyle kolay ve güzel bir doğum oldu. Bir tane dikişim var.
Öncelikle evlat sahibi olmak isteyenlere Rabbim en kısa zamanda bu güzel duyguyu nasip etsin inşallah 🤲 doğum için gün sayan güzel annelere de hayırlı ve kolay dogumlar diliyorum 🤗 sorusu olan varsa yanıtlayabilirim 🥰