İyi günler hanımlar sabah tuvalete gittim geldim sonra bı su akıntısı oldu ne olduğunu anlayamadım çiş desem hissederdim hiç bişey hissetmedim aktiktan sonra hissettim bardak altından biraz fazlaydı koku renk yoktu suyum gelse bu kadar az ve bir kere gelmez diye düşündüm biraz önce tekrar tuvalete gittim pembe kan geldi bir iki damla ama ne ağrım ne sancım var anlayamıyorum ne olabilir afedersiniz gece eşimle ilişki yaşadık bu da sebep olmuş olabilir mi 37+2 haftaligim