sedayener- Bir iki gündür agrılarım vardı. Bugün doktora gittim alttan muayene etti açılma yok kanala girmemiş ama rahim ağzına gelmiş dedi o an soramadım ne demek istedi anlamadım bilgi arkadaşlar yardım edermisiniz
ozlemak42 sedayener- plesentan aşağıda olabilir ablamın bebegide rahîm ağzındaydi çok ağrısı olurdu yürümekte bile zorlanırdi erken doğum riski oluyor öyle olunca 8 aylık doğum yapmıştı seninki de böyle mi bilemiyorum canim sen yine doktorunu arayıp bı sor istersen
ozlemak42 sedayener- keskin bı sancı oluyor bide muayene sırasında kendini kastiysan daha kötü oluyor ben aşırı kasiliyorum alttan muayene sırasında 😐 bekle biraz canım geçecektir
ozlemak42 sedayener- hamileliğin zor yanları canım az kalmış sabret inşallah sağlıkla alırsın kucağına 🙂