Kızlar 34 haftalık hamileyim 2 doz aşım da var koku tat kaybı öksürük kemik ağrısı halsizlik vs yok sadece boğaz ağrısı şişmiş batıyo kızarıklık hapşırma burun akıntısı var üşüttüm galiba ama covit testi yaptırmama gerek var mı sizce doktor yap dedi dedi ama tat koku kaybı olurdu 3 4 gündür böyleyim iştahım açık herşey normal ama