Kızlar 36+3 üz kireçlenme başlamış bazı yazılarda okuyorum da kireçlenme başlayınca bebeğin kilo alımı duruyor yazmışlar. Başına gelip de gelişimi devam eden varmı. Tecrübelerinizi yazar mısınız ve hamileliğinde kireçlenme olup kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba