Hurukrt emin ol bende o kadar çok şey yaşattılar ki bana o süre zarfında ama düşününce acısını ben çekecektim
Kimsenin umuru olmayacaktı kocamın bile
En iyisi bol bol dua ettim sürekli elim karnımda
Rabbi yessir duasını okudum tövbe çektim bol bol nefes aldım
Yediklerime daha fazla dikkat ettim çok şükür
Hem 39+2 haftalık oldum hemde bebeğim 3200 oldu kilosu
Şimdi de inşallah doğumu bekliyorum