Muhtemelen anal fissür olmuşsun. Evlenmeden önce çok cektim ben bundan. Çok doktor gezdim. Tek çaresi kabız olmamak. Bol yeşillik tüketmek. Ve bol sıvı beslenmek. Ameliyat kesin çözüm ama ben beslenmemi düzelterek yendim bu illeti. Sabah roka,tere ve bol domates salatalık eklemiştim kahvaltıma. Öğlen akşam yemeğimin yanında mutlaka zeytinyağlı salata tükettim. Makarna pilav ve ekmeği azalttım. Bir de pamuğa sarı kantaron yağını döküp afedersin popo deliğine sıkıştırıyordum. Kantaronun tedavi edici özelliği var malum. O sebeple bol sebze yeşillik bacım. Geçmiş olsun