elfffglc Hawwa sağlık ocağı folbiol vermişti kendi doktorum onu bırak diofol iç dedi şuan onu içiyorum
baharelifbbasdag Hawwa Folid Plus kullandım 10 haftalıkken bıraktım ama şuan Folid Plus üretimi yok satılmıyor
Selenimo Hawwa Ben folic-iod kullanıyorum hem folikasit hem tuz yüklemesi birleşik. İyot eksikliğim var
Selenimo Hawwa Ben kan tahlili vermedim hamile kalmadan 1 ay önce başlattı beni her çocuk isteyenin kullanması gereken birşeymiş. Hala daha kullanıyorum 10. Haftadan gidiyorum
Ebru1234- Hawwa 12ci haftama kadar Z-FOL kullandım. Sonra doktorum folk asitimi değiştirip elenatal2 verdi