Haticehasan7 Umay21_ aşko sezeryan olduğu için ben katlanamadım onun acısına 2 hafta sonrasında başlıcam kullanmaya dikişlerin ağrısı felaket zaten birde o sıkınca nefesim kesilmişti çıkarın dedim anında
Elika0 Normal ve sezeryan doğumda fark ediyor mu ? Bende almayı düşünüyorum aslında ama doğumdan sonra mı alsam acaba hemen karnım düzelir belki diye bi hayalim de var 😂😂
Asudeprenses Normal doğum ise hemen ertesi gün kullanmaya başlayabilirsiniz,ama sezaryen de 1 -2 hafta sonra diye biliyorum, ben Normal doğum yapmıştım hemen başlamıştım kullanmaya🙂