Ezgicann ben 29+5 im herşeyi hazır bir tek hastane çıkışı kaldı benim hazırlama sebebim sıcaklardı yapamam son aylar diye gerçektende yapmışım iyi ki hem hepsi bir anda yıgılmamış oldu maddi açıdan hemde gördükçe aklıma geldikçe aldım şimdi eksiklerini biliyorum emzik ve biberonun indirimini bekliyorum indirimleri takip edip al bence e bebekteki zıbınlar çok kullanışlı ben 9 aya kadar olanları aldım şuan hala indirim devam ediyor mesela bayramdada Eminim baya indirim olur o zaman halledebilirsin büyük eşyaları BİRde artık yavaştan haraketlerin kısıtlandı ve hep uyumak istiyorum enerjin olduğu zaman hallet derim 2 haftaya hastane çantasınıda halladicem kafam rahat olacak en azından