teletabi ElifNbglsahin sancı çok az 45 in altı sancıdan sayılmıyor sıkıntı yok diyip eve gönderirler büyük ihtimalle. Kaç haftalıksınız
ozlem6610 ElifNbglsahin bendr daha girmedim ama neden erken bagladilar canim bide 40 bulunca sanci var oluyomus. Altdan muyane ettilermi cati.
ElifNbglsahin teletabi var ama sancı dimi ağrım var çünkü bende sizlere sormak istedim 33 haftalık olduk bugün
Kumru_ teletabi Benim 47/50 arasiydi geçen hafta (32+3ken) doktor hiç dikkate almadı. Normal mi acaba
ElifNbglsahin ozlem6610 normalde alttan muayene etmiyor sezeryan olacağım için ama çok ağrım olduğunu söyleyince bakmak istedi rahim ağzında açıklık vs var mı diye
teletabi Kumru_ eğer düzensizse normal karşılamış olabilir bazen bebek çok hareketli oluncada o şekilde çıkabiliyor