Ilayda08 Tecrubeli anneler doğumdan sonra göbekler hemen iniyormu yoksa aynı şekil durup zamanlamı iniyor 🙈
Merveee34 Ilayda08 1 hafta önce 4.sezaryenimi oldum . Hiç doğum yapmamış gibiyim 🤣 Cok hafif bir göbek var ayva göbek derler galiba 🙈onu da sarıyorum
Elika0 Ilayda08 normal doğumda daha çabuk iniyor sanırım. Bi de yapıyla alakalı sanırım bazılarının hemen iniyor bazılarının baya kalıyor
Ebrarliya Ilayda08 cok guzel dertlenme programiyla canim bebegim grip olmustu bende cok zor gunlerdi allah kimseye yasatmasin