Aycaaaaa Bugun sabah hiç bir ters hareket yapmadığım halde kanamam geldi. Doktora gittim. Herşey yolundayken böyle bişiy beni cok üzdü. Yatış verdi iğne hafta da bir kez. Progestan birde. Başına gelen varmı. Nasıl atlattınız ? Moralim cok bozuk 😢
Kzncbsra Aycaaaaa moralini bozma canim dinlen bebek sağlıkliysa birsey yoktur insallah benimde oluyor lekelenmelerim kanamam cok şükür gecti yatip dinlenince geciyor Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin 😊
Asenali Aycaaaaa bebek iyiyse şakın korkma benim de 9 haftalıkken başıma geldi kesede de ufak bi kanama alanı olduğunu söyledi hergün 2 kez progestron hapı kullandım yerimden hiç kalkmadım eşim sağ olsun evin işini yemeği hep o yaptı bol bol dinlen ayaklarını hep uzat şimdi 16 haftalık erkek bebeğim olucak çok şükür sağlıklı da üzme kendini 1 2 hafta bile sürmez düzelir 😘😘
Sblatc Aycaaaaa bende ilk haftalarda lekelenme vardı 11.haftada hafif kanama geçirdim. Sanırım çok ayakta kaldığım için. Hastaneye gittiğimde bebek iyi bi sorun yok demişlerdi. İnsan çok korkuyo gerçekten o kanamadan sonra her lavaboya gittiğimde kan görümcem diye çok korkuyodum ama zamanla unuttum. Eğer bebeğinizde ya da sizde bi sorun yoksa korkmayın. Dinlenin geçer inşallah.
Aycaaaaa Kzncbsra amin allah razı olsun evet bebek sağlıklıymış doktor öyle söyledi ama annelik korkuttu işte 😢
Kzncbsra Aycaaaaa korkma canim insallah bise olmaz her hafta oluyordu bendede doktor bazen hormonlardan kaynakli olabiliyor dedi cok sukur suan bisi yok dinlen yat hic bise yapma