Arkadaşlar dün de yazdım ama cevap veren olmadı. Sağ göğsümün kahverengi olan yerinin yan tarafında büyükçe bi morluk var , başına gelen ya da fikri olan var mı . Hamilelikle ilgisi olabilir mi , 15 haftalığım. Randevu aldım ama 3 hafta sonrasına verdi. İnternetten araştırıyorum ama meme kanseriyle ilgili sonuçlar çıkıyo önüme. Başına gelen lütfen cevap verebilir mi postuma