Juulide 36+1 gebeyim kızlar devlet hastanesine gittim tahlillerimi yaptırdım haftamıza göre bebek 2400 devletteki doktor az dedi kendi özel doktorum haftasına göre normal diyor kafayı yicem hangisine inanayım ben şimdi
rengarenkduduv Bence normal çünkü bu haftalarda bebek 2600-2800 arasında olur ki sizin daha haftanın başında.