2005_aysn ilk bebeğimde hiç boluya gitmemiştim muayeneye hep düzce tıpa gidiyodum ama sancım tuttuğunda sancın yok doğum yok diye yolladılar gece eve bende mecbur kaldm boluya gittim Mustafa Ayhan hocayla doğumda tanıştık yani. Şimdi muayeneye oraya gidiyorum ama asistanlar bakıyor çok çok önemli bişey olurda asistanlar çağırırsa geliyor ancak. En son 22 ekimde gittim 10 gün sonra gel dediler ama 10 gün bana az geldi 12 sine randevu aldm 38 haftalık oluyorm 12 sinde 😀 belki doğuma gitmiş olurm