Duygushn1 Geçen hafta kontrole gittim dönmemişti şu an 35+1im hanımlar ne zaman döner bebeğin başı? Tecrübeli gebeler??
Tugce-ylds Duygushn1 benim 36 da dönmüştü canım şuan 38+3 üm hala dönmüş şekilde ama kanala girmiyor 😄😄
Sumeyyeee Duygushn1 Normalde son 35 36da dönmüş olması lazım Dönmediyse doktorunuz söyler Bizde 37de hala dönmemişti doktor normal doğum olsun diye bana döndürelim dedi (elle) yer ve suyu var diye Beklersek dönmezse yeri daralır dönmesi daha zor olur sezeryan olmak zorunda kalırız O yüzden 37.haftada doktorum elle dönderdi Hastanede yapılan bi işlem klinikde değil Ama herkese yapılmıyor yeri ve suyu olan bebeklerde yapılıyor
2inciannelik Duygushn1 ilk gebelikte bu durumu yaşadım makat gelişti 1 ay bekledik düzelmedi 36 da gittim artık yeri daralmış hiç dönmez ama bekleyelim dedik hareketler yaptık dönmedi . Makat gelişti mecburi sezaryen oldum . Şimdi ikinci gebeliğim 29 dan beri doğum pozisyonunda dönmüyorsa strese sokmayın kendinizi hayırlısı olsun
Duygushn1 Sumeyyeee hiç duymamıştım böyle bir şey. Doktor hiç konuşma yapmadı ama burada okuyorum hep döndü diyorlar merak ettim benimki neden dönmedi diye
Duygushn1 2inciannelik yok stres yapmıyorum da burada okuyorum şu haftada döndü vs yazanları. Merak ettim doktor da hiç bebeğin pozisyonuyla alakalı bir şey söylemedi
Sumeyyeee Duygushn1 Bende hiç duymamıştım😁ilk gebeliğimde vaktinde dönmüştü ama ikicide dönmedi Son haftada da hatta doğum anında bile dönebilir ama dönmezse sezeryan olmak gerekiyor İlk doğumum normal di diye doktor buda normal olsun istedi bizde öyle istedik çok şükür döndürüldü saniyelik süren bir acı çektim kontrol amaçlı hastanede kaldım Şimdi normal olarak doğmasını bekliyoruz inşALLAH olur
2inciannelik Duygushn1 İnan ki hiç belli olmuyor bir baktın son anda döndü canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Bebegim000 Canım bizim haftamız daha erken ama kuzenimin 30. Haftada dönmüştü ancak çok zorlandı taşımakta ne kadar geç dönse o kadar iyi sanırım çok erken dönenlerde var geçte,